پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

  • 12+6 ماه ضمانت تعویض
  • بدنه یکپارچه آلومینیوم دایکست
  • فین های اضافه در بدنه جهت انتقال بهتر حرارت
  • شیشه سکوریت جهت ایمنی بیشتر

قیمت :

684,000 تومان

سفید
مشکی
ابعاد

251*192*29 mm

رنگ نور

بنفش

توان مصرفی (وات)

100w

شار نوری ( لومن )

9600

درجه حفاظت ( IPXX)

IP65

زاویه پخش نور ( درجه )

100

جنس بدنه

آلومینیوم دایکست

رنگ بدنه

سفید, مشکی

ضمانت

12 ماه تعویض

ولتاژ

230V

فلیکر

دارد

سیم ارت

دارد

جریان (میلی آمپر)

480

نقد و بررسی پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس، یکی از باکیفیت‌ترین و پرنورترین محصولات شرکت پرتو نور توس است که برای نورپردازی و زیباسازی فضا به طور گسترده استفاده می‌شود. این مجموعه، یکی از موفق‌ترین برندهای عرضه‌کنندۀ انواع پروژکتور ال ای دی در سطح کشور است که به واسه ارائۀ محصولات کاربردی و باکیفیت، رضایت خریداران را جلب کرده است.

 

مشخصات پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس با دارا بودن درجۀ حفاظتی IP65، در محیط‌های بارانی، مرطوب و پر گردوغبار قابل استفاده بوده و در برابر پاشش مستقیم آب مقاومت بالایی دارد. شیشه سکوریت به کار رفته در این محصول، ایمنی و مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خط و خش از خود نشان می‌دهد. به همین خاطر، می‌توانید آن را بدون هیچ‌گونه نگرانی در فضای بیرون نصب کنید. ابعاد این نورافکن، معادل 29 × 192 × 251 میلی‌متر و بدنۀ آن، از جنس آلومینیوم دایکست یکپارچه است که به انتقال هرچه بهتر حرارت از چیپ‌های ال ای دی و دوام محصول کمک می‌کند.

ویژگی‌های پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های پروژکتور رنگی بنفش 100 وات هانیس عبارتند از:

  • این پروژکتور در دو رنگ بدنۀ سفید و مشکی تولید و عرضه می‌شود.
  • این محصول، دارای پایه جهت نصب با جوش یا پیچ و پیچ تنظیم پایه است.
  • پروژکتور رنگی بنفش 100 وات، به راحتی و همانند سایر نورافکن‌ها نصب می‌شود.

 کاربردهای پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

کیفیت، شدت نور و تنوع رنگ بالا در پروژکتورهای رنگی سبب شده تا بتوان این محصول را در هر فضایی استفاد کرد. از مهم‌ترین موارد استفاده پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس می‌توان به نورپردازی نمای ساختمان‌ها، نورپردازی پارک‌ها، فضای سبز، نورپردازی میادین، نورپردازی آب‌نما از بیرون آب، نورپردازی پل‌های عابر پیاده، نورپردازی ابنیه تاریخی، نورپردازی تمامی محوطه‌ها و المان‌های شهری اشاره کرد.

مزایای پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار

خرید پروژکتور از برند پرتو نور توس با مزایای زیادی همراه است که بدون شک در جای دیگری شاهد آن نخواهید بود. مهم‌ترین مزایای خرید پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس از این برند معتبر عبارتند از:

  • تنوع در نوردهی
  • قیمت رقابتی
  • نوردهی بالا
  • کیفیت ساخت مطلوب
  • ضمانت تعویض معتبر یک‌ساله
  • جلب رضایت 99 درصد مصرف‌کننده

 قیمت و خرید پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

از آن‌جایی که این شرکت تولیدکنندۀ انواع پروژکتور رنگی است، تمامی محصولات آن بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند که همین امر سبب شده پروژکتور رنگی بنفش 100 وات هانیس از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشد. عرضۀ مستقیم انواع پروژکتور بدون واسطه در این مجموعه، نقش چشمگیری در کاهش قیمت محصولات آن داشته است.

قیمت و خرید عمده پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

مجموعۀ پرتو نور توس، محصولی صددرصد ایرانی است که توسط شرکت پرتو نور توس در ایران تولید شده است. استاندارد به کار رفته در ساخت این پروژکتور و استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت، همگی سبب جلب رضایت 99 درصدی مصرف‌کنندگان شده است. این مجموعه، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا پروژکتورهای رنگی را در تعداد کمتر از یک کارتن و با توجه به نیاز خود خریداری کنند. مصرف‌کنندگان محترم می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی این مجموعه در مشهد، پروژکتور رنگی بنفش 100 وات هانیس را خریداری کنند یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی، نسبت به ثبت محصول مورد نظر اقدام نمایند.

گارانتی و خدمات پس از فروش قیمت و خرید پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

مجموعۀ پرتو نور توس، یکی از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان محصولات روشنایی در ایران است که با تولید و عرضۀ محصولات متنوع، توانسته رضایت 99 درصد از مشتریان را از نظر کیفیت و قیمت به دست آورد. شما می‌توانید جهت خرید پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس همراه با گارانتی تعویض شرکتی، با واحد پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید و پس از کسب مشاورۀ آنلاین در خصوص محصول مورد نظر، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

684,000 تومان

سفید
مشکی
گارانتی 12 ماهه تعویض کالا
تنوع بالا محصولات
ضمانت کیفیت بالا
قیمت مناسب
خرید محصول
پروژکتور رنگی بنفش 100 وات مدل هانیس

ممکن است مناسب شما باشد