چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

  • نصب آسان
  • 12+6 ماه ضمانت تعویض
  • پخش نور یک نواخت در محیط

قیمت :

102,000 تومان

آفتابی
روز
مهتابی
ابعاد

mm 184*45

رنگ نور

آفتابی, روز, مهتابی

توان مصرفی (وات)

12W

شار نوری ( لومن )

1150

درجه حفاظت ( IPXX)

IP50

زاویه پخش نور ( درجه )

120

جنس بدنه

ABS

رنگ بدنه

سفید

ضمانت

12 ماه تعویض

ولتاژ

185-245

فلیکر

ندارد

سیم ارت

ندارد

پاور فکتور

PF > 0.9

جریان (میلی آمپر)

90

نقد و بررسی چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین یکی از پر کاربردترین چراغ‌های سقفی شرکت پرتو نور توس است که در رنگ‌های آفتابی (زرد)، مهتابی (سفید) و یخی عرضه شده است. این چراغ‌ها به دلیل داشتن بدنه پلاستیکی، ساختاری سبک دارند. همچنین بدون قاب یا فریم‌لس هستند و بدون نیاز به هر پیش زمینه‌ای، به راحتی روی سقف نصب و یا تعویض می‌گردند.

چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین مجهز به تکنولوژی چیپ‌های SMD LED است که باعث شارنوری (لومن) بالا و مصرف بسیار پایین انرژی می‌شود. نور حاصل از این چراغ‌ها یکنواخت و یکدست بوده و به سبب عبور از دیفیوزر پلی کربنات موجب خستگی چشم نمی‌شود.

قابلیت نصب آسان، ظاهر زیبا و مینیمال، نور مناسب و طول عمر بالای چراغ سقفی روکار گرد 12 وات مدل راشین، آن را به یک گزینه مناسب برای نورپردازی فضای داخلی مبدل نموده است.

ویژگی‌های چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

  • مصرف برق پایین و بازده نوری بالا
  • وزن سبک
  • طول عمر بالا
  • نور یکنواخت
  • نور بدون لرزش و چشمک زدن
  • مقاومت بالا در برابر قطعی برق 
  • دارای هیت سینک و برد فلزی (MCPCB)
  • فاقد اشعه‌های مضر فرابنفش و مادون قرمز
  • قابلیت استفاده در دماهای پایین بدون افت کیفیت و عملکرد نور
  • یک سال گارانتی معتبر

کاربردهای چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین به سبب قرار گرفتن مستقبم بر روی سقف و زاویه تابش بیشتر، قابل استفاده برای نورپردازی هر نوع فضا از جمله اتاق نشیمن منازل مسکونی، اتاق مطالعه، پلکان یا راهرو، پارکینگ، محیط‌های اداری، سالن‌های زیبایی، هتل‌ها، ساختمان‌های تجاری، فروشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، هتل‌ها،… هستند.

مزایای چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین 

چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین از سری محصولات باکیفیت و پرکاربرد پرتو نور توس است که با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته، مواد اولیه درجه یک و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است. این محصول علاوه بر کیفیت و بازده نوری بالا، ساختار محکم و مصرف پایین انرژی دارای مزایای زیر است:

  • کیفیت بالا و قیمت پایین
  • گارانتی
  • 99 درصد رضایت مصرف کننده
  • قیمت رقابتی

چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین با بالاترین کیفیت طراحی شده و با وجود کیفیت بسیار بالا، با قیمت بسیار مناسبی به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود و دارای 99 درصد رضایت مصرف‌کننده است. علاوه بر این دارای گارانتی معتبر 12 ماهه است که نشان از اطمینان بالای تولیدکننده از کیفیت آن دارد. 

قیمت و خرید چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

چنانچه مایل به خرید چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین و دیگر لوازم روشنایی منزل با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت هستید، محصولات پرتو نور توس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید این محصول را به دو صورت عمده و خرده و به صورت مستقیم و غیرمستقیم از این شرکت خریداری نمایید.

قیمت و خرید عمده چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

برای خرید عمده چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین با قیمت مناسب می‌توانید مستقیما به درب کارخانه مراجعه نمایید و یا سفارشات خود را به صورت آنلاین و از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که خرید عمده چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین به معنای خرید یک جعبه کامل نیست و امکان خرید عمده، کمتر از تعداد موجود در جعبه نیز برای مشتریان این شرکت وجود دارد. 

 گارانتی و خدمات پس از فروش چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

شرکت پرتو نور توس به‌عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه و مطرح در زمینه تولید صفر تا صد انواع محصولات روشنایی، با اطمینان از کیفیت محصولات و در راستای رعایت حقوق مصرف‌کننده، انواع چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین دیگر محصولات خود را با گارانتی معتبر و بلندمدت عرضه می‌کند. بنابراین اگر چراغ شما در طول مدت گارانتی به هر دلیلی از کار افتاد، شرکت آن را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تعویض خواهد کرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

102,000 تومان

آفتابی
روز
مهتابی
گارانتی 12 ماهه تعویض کالا
تنوع بالا محصولات
ضمانت کیفیت بالا
قیمت مناسب
خرید محصول
چراغ سقفی گرد روکار 12 وات مدل راشین

ممکن است مناسب شما باشد